تفهیم

میرسد منقم خون خدا از این راه......هرکه دارد هوس کرب و بلا بسم الله

تفهیم

میرسد منقم خون خدا از این راه......هرکه دارد هوس کرب و بلا بسم الله

http://mohamadrezamousavi.blog.ir/

 

دریافت
عنوان: http://mohamadrezamousavi.blog.ir/
حجم: 3.75 مگابایت


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۶
سید محمدرضا موسوی

نظرات  (۹)

۰۴ تیر ۹۹ ، ۱۳:۱۳ سالار استادعلی

با سلام خدمت شما دوست گرامی. بابت پاور خوبتون کمال تشکر رو دارم. خدا اجرتون رو در دنیا و آخرت بده انشالا. 

با کمال تقدیر وتشکر از پاور پوینت کامل وارزنده شما
اقا من از پاورات استفاده کردم و دانلودشون کردم. تو وب خودم استفاده میکنم. لطفا راضی باش. یاعلی
پاسخ:
اشکالی نداره
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۰ جواد خلیلی
ممنون از فایل مربوط به گیاهان آپاتمانی ما.
پاسخ:
خواهش می کنم
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۶ سارا موسوی
سلام دوست عزیز. ممنون از فایل بسیار مفیدتون. من خیلی ازش استفاده کردم. خدا خیرتون بده.
پاسخ:
سلام خواهش میکنم،سلامت باشید
ممنون فایل عالی هست انشا الله باقیات و صالحاتت باشه
ای کاش در مورد مقدار و دوره ابیاری دفین باخیا و سایر گیاهان توضیح می دادی
پاسخ:
خواهش می کنم
ممنون
همیشه سبز باشید
پاسخ:
       خواهش می کنم من هم برای شما آرزوی سلامتی و امنیت می کنم.
چقدر پاورپوینت گیاهان زینتی به دردم خورد...
ایشالا هرچی می خواین خدا بهتون بده...
پاسخ:
    خواهش می کنم سلامت باشین
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۳۰ عبدالله صداقت پور
سلام سید عزیز
آقا دستتون درد نکنه اجرت با بی بی فاطمه زهرا(س). از چند تا از فایل هاتون استفاده کردم عالیه. من دانشجوی کارشناسی ارشد تولیدات گیاهی هستم. انشالله سعی میکنم براتون یه سری فایل ارسال کنم اگه دوست داشتین بذارین برا دانلود
پاسخ:
خواهش می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی